Άρθρα » Web Graphic Design
Γιατί πρέπει να έχω web corporate identity;
Η εφαρμογή της εταιρικής σας ταυτότητας στο διαδίκτυο θα ωφελήσει σημαντικά την επιχείρησή σας, αλλά και τον εκάστοτε επισκέπτη.
Η δημιουργία μίας διαδικτυακής εταιρικής ταυτότητας γίνεται όλο και πιο απαραίτητη, όσο τα νέα μέσα καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο στην καθημερινότητά μας.
Η web corporate identity μπορεί να βοηθήσει στους παρακάτω τομείς:
1. Ανταγωνιστική Αγορά
Η επέκταση της εταιρικής σας ταυτότητας από έντυπη σε διαδικτυακή μορφή, θα δημιουργήσει ένα ισχυρό προφίλ σε μία ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά.
Κάθε επιχείρηση έχει την ανάγκη να αξιοποιήσει τις δυνάμεις όλων των τμημάτων της κάτω από μία εταιρική "ομπρέλα" (η συνολική εικόνα της εταιρείας).
Η εταιρική "ομπρέλα" είναι πολύ σημαντική, αφού παίζει καθοριστικό ρόλο και επηρεάζει την επιλογή του καταναλωτή ως προς την καταλληλότητα του προϊόντος.
Παρέχοντας οπτική συνοχή στην εταιρεία και τα επιμέρους τμήματά της συμβάλλετε στη δημιουργία μίας συνολικής εικόνας της επιχείρησης.
Έτσι το κοινό θα μπορεί να γνωρίσει την εταιρεία και να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες, χωρίς να υπάρχει σύγχιση είτε:
- πλοηγείται στην ιστοσελίδα
- συναντά ένα από τα φυσικά καταστήματα κα.
2. Πολυσύνθετο κοινό
Κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας σας, περιηγείται έχοντας διαφορετικούς σκοπούς!
Για παράδειγμα, ενώ κάποιος μπορεί να ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, ένας άλλος μπορεί να περιηγείται ως συνεργάτης και ένας τρίτος να ενδιαφέρεται να εργαστεί στην επιχείρηση.
Το γεγονός με μια πρώτη ματιά, ίσως να μη φαντάζει τόσο σημαντικό.
Δημιουργώντας όμως μια οπτική ταυτότητα για την ιστοσελίδα σας, θα επιτρέψετε σε αυτές τις πολυποίκιλες ομάδες ανθρώπων να ταυτιστούν με το πλήρες πορτφόλιο της εταιρείας σας!
Έτσι όλες οι ομάδες πλοηγούνται με περισσότερη ευκολία μέσα στην ιστοσελίδα.
3. Χρηστικότητα
Είναι σημαντικό να ακολουθείται μία συνεκτική ταυτότητα σε όλα τα μέσα με τα οποία η εταιρεία επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Με αυτόν τον τρόπο κάθε χρήστης περιηγήται με ευκολία στο Site ή στα Social Media, στα οποία η επιχείρηση είναι καταχωρημένη.
Με την ύπαρξη ενός ενιαίου εικαστικού πλαισίου ο καταναλωτής συνδέει άμεσα και γρήγορα την επιχείρησή σας με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
Ομοίως συμβαίνει και με το εικαστικό προφίλ έντυπης μορφής.