Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » General

Η σημασία του Tagline στο λογότυπο

Views: 13746 21 Μαρτίου 2016

Μία εταιρεία δε μπορεί να γίνει αναγνωρίσιμη από τη μια στιγμή στην άλλη. Χρειάζεται να συμβάλουν πολλά διαφορετικά στοιχεία, που θα ενδυναμώσουν τις αξίες της.

Τα στοιχεία αυτά πρέπει να είναι απλά, για να φέρνουν έτσι σύντομα στο νου τα συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.

Ποιά είναι όμως αυτά τα στοιχεία;

  • Επωνυμία (brand name): το λεκτικό δηλαδή στοιχείο με το οποίο είναι απαραίτητο να συνδυάσει το κοινό την επιχείρηση.
  • Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο: το οπτικό στοιχείο που παραπέμπει το κοινό στα συγκεκριμένα προϊόντα.
  • Ένα έξυπνο tagline: λειτουργεί ως ένα συμπληρωματικό λεκτικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας.

Το tagline μπορεί να μη φαντάζει τόσο σημαντικός παράγοντας ό,σο οι υπόλοιποι, αλλά έχει τη σημασία του και τη δική του βαρύτητα. Είναι το στοιχείο αυτό που θα ακούσουμε τυχαία κάποια στιγμή μέσα στη μέρα και συνειρμικά θα σκεφτούμε την εταιρεία, είτε το συνειδητοποιούμε είτε όχι. Μπορεί να αποτελείται από μία φράση ή και μία μόνο λέξη. Σκοπός είναι να καταφέρει να περάσει ένα μήνυμα, το οποίο θα εντυπωθεί στο μυαλό και θα είναι πλέον συνδυασμένο αποκλειστικά με τη συγκεκριμένη εταιρεία.

Τι κάνει επομένως ένα tagline επιτυχημένο;

αμεσότητα

Είναι πολύ σημαντικό να συναντάει κάποιος εύκολα στην καθημερινότητά του αυτή τη λέξη ή φράση. Μπορεί μία περίεργη φράση να είναι εντυπωσιακή, αλλά αν δεν την ακούει κανείς στην καθημερινότητά του, τότε σίγουρα δεν έχει πετύχει το στόχο της.

διάρκεια στο χρόνο

Μπορεί μία φράση να είναι της μόδας και γι' αυτό να φαίνεται ως μία καλή επιλογή. Θα κατορθώσει όμως να ταυτιστεί με κάτι τόσο συγκεκριμένο ή θα παρασυρθεί στη δύνη της μόδας; Για να συνδυαστεί το tagline με το λογότυπο και την επωνυμία χρειάζεται χρόνος. Έπειτα το σύνθημα αυτό πρέπει να παραμείνει για αρκετό διάστημα, διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος η εταιρεία να θεωρηθεί παρωχημένη και αναξιόπιστη.

συνειρμός

Το να ακούγεται ωραία μία φράση δεν αρκεί. Πρέπει να εκφράζει τους στόχους της εταιρείας και να γίνεται εύκολα ο συνειρμός από το ένα στοιχείο στο άλλο.

περιεκτικότητα νοήματος

Συγκρατήστε μία πολύ σημαντική συμβουλή: είναι καλύτερα αν η φράση που θα επιλεγεί δεν ξεπερνά τις τέσσερις ή πέντε λέξεις. Αυτό θα βοηθούσε έτσι ώστε το μήνυμα να παραμείνει σύντομο και σαφές, πράγμα που είναι πολύ σημαντικό.

πρωτοτυπία

Το μήνυμα, που η εταιρεία επιθυμεί να επικοινωνήσει στο κοινό, είναι απαραίτητο να είναι αυθεντικό. Με αυτόν τον τρόπο το μύνημα δεν πρόκειται να θυμίζει κανένα άλλο ηχητικά, αλλά ούτε και νοηματικά.

Διαβάστε επίσης

210 6034122