Web Development & SEO WEBart

Άρθρα » Internet Marketing

Πώς να επιλέξετε τα Social Media της εταιρείας σας - Μέρος 2ο

Views: 5270 13 Ιουνίου 2016
Πώς να επιλέξετε τα Social Media της εταιρείας σας - Μέρος 2ο

Σε προηγούμενο άρθρο αναλύσαμε τα πιο βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, Google+, LinkedIn).

Τώρα θα προσεγγίσουμε πιο ιδιαίτερα Social Media, που προβάλλουν τα πλεονεκτήματα κάθε επιχείρησης μέσω φωτογραφιών, video ή άλλων παραγόντων.

Pinterest

Στην πλατφόρμα του pinterest εκτιμάται ότι συνδέονται σε καθημερινή βάση 70 εκατομμύρια χρήστες!

Επομένως είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα γωνιά του ίντερνετ για να προβάλετε την εταιρεία σας, τοποθετώντας φωτογραφίες με links προς την ιστοσελίδα σας (backlinks), αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα.

Πρέπει όμως να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή:

  • στην ποιότητα των φωτογραφιών
  • στο περιεχόμενό τους

Φωτογραφίες τραβηγμένες σε χαμηλή ποιότητα και με αδιάφορο περιεχόμενο θα προδιέθεταν αρνητικά το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε.

Αντίθετα, ενδιαφέρουσες εικόνες διαδίδονται αμέσως, από τον ένα χρήστη στον άλλον, πόσο μάλλον αν ένα μέλος του pinterest που ακολουθείται από πολλούς χρήστες "καρφιτσώσει" κάποια φωτογραφία σας.

Το pinterest βοηθά επιχειρήσεις που προσελκύουν κόσμο κυρίως μέσω φωτογραφιών.

Για παράδειγμα το pinterest θα ήταν ιδανικό για:

  • ένα φωτογραφικό studio
  • μία εταιρεία επιτραπέζιων παιχνιδιών
  • ή έναν καλλιτέχνη χειροποίητων κοσμημάτων.

Αν μία εταιρεία ασχολείται στον κλάδο των ιδιωτικών ασφαλήσεων το φωτογραφικό υλικό πιθανότατα να είναι μηδαμινό και επομένως να μην ενδείκνειται για προβολή μέσω αυτού του site.

Και μία τελευταία χρήσιμη πληροφορία πριν περάσουμε στο επόμενο μέσο:
Έρευνες δείχνουν ότι το 80% των επισκεπτών του site είναι γυναίκες μεταξύ 25-45 ετών! Είναι αυτό το κοινό που θα θέλατε να προσελκύσετε;

Instagram

Σ' αυτό το σημείο θα ασχοληθούμε με μία ακόμα πλατφόρμα που αφορά φωτογραφικό υλικό.

Διαφέρει όμως από τις υπόλοιπες σε ένα κομβικό σημείο: το instagram είναι μία δωρεάν εφαρμογή συμβατή με iPhones, καθώς και κάποιες συσκευές Samsung και Android.

Οι χρήστες μπορούν να εφαρμόσουν ένα μεγάλο εύρος οπτικών εφέ στις φωτογραφίες με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

Επομένως καταλήγουμε σε δύο συμπεράσματα:

  1. αν δε χρησιμοποιείτε κάποια από αυτές τις συσκευές κινητών, δύσκολα θα μπορέσετε να διαχειριστείτε το λογαριασμό σας και
  2. το κοινό σας θα αποτελείται από ηλικίες εξοικιωμένες με την τεχνολογία και χρησιμοποιούν τέτοιου είδους εφαρμογές.

Όπως και στην περίπτωση του pinterest, μπορείτε να ανεβάσετε εικόνες προϊόντων ή υπηρεσιών σας, βγάζοντας όμως αυτή τη φορά πιο εύκολα το ανθρώπινο πρόσωπο της επιχείρησης.

Οι χρήστες του instagram κυμαίνονται μεταξύ 130-150 εκατομμύρια, με το 70% να αποτελείται από γυναίκες ηλικίας 18-35.

YouTube

Το Youtube αποτελεί μακράν την πιο δημοφιλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά τα videos!

Εκτιμάται πως έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο επισκέπτες κάθε μήνα.

Καταφέρνοντας να ξεπεράσει το Yahoo και το Bing, είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά το Google! Επομένως διευκολύνοντας κάποιον να βρει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας μέσω του συγκεκριμένου site μπορεί να έχετε τεράστια οφέλη.

Επίσης το Youtube ανήκει στη Google, γεγονός που σημαίνει ότι αν θέλετε να βελτιστοποιήσετε την κατάταξή σας ανάμεσα σε άλλες ιστοσελίδες (SEO), τα video σας είναι πολύ πιο πιθανό να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων.

Για όλους τους παραπάνω λόγους είναι κατανοητό πως θα συναντήσετε μεγάλο ανταγωνισμό σ' αυτό το μέσο δικτύωσης. Επομένως τα video πρέπει να είναι ενδιαφέροντα και ευχάριστα, ώστε όχι μόνο να τα δει αρκετός κόσμος αλλά και να τα κοινοποιήσει.

Αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας ενδείκνυνται για παρουσίαση μέσω video, με τρόπο που να δείχνει τους λόγους για τους οποίους διαφέρετε από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, το Youtube είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε το διαδικτυακό κοινό σας.

Τέλος πριν βιαστείτε να επενδύσετε στο μέσο αυτό πρέπει να λάβετε υπ' όψιν δύο παράγοντες, που είναι απαραίτητοι για να παραχθούν ποιοτικά και ευχάριστα videos:

  • το χρηματικό κόστος
  • τις ώρες δουλειάς

Foursquare

Αυτό το μέσο αφορά κυρίως επιχειρήσεις για τις οποίες θα ενδιαφερόταν κάποιος περαστικός από μία συγκεκριμένη περιοχή, ο οποίος τυχαίνει να χρειάζεται κάτι εκείνη τη στιγμή.

Τέτοια παραδείγματα επιχειρήσεων είναι συνήθως:

  • εστιατόρια
  • καφετέριες
  • φαρμακεία κλπ.

Βοηθάει ώστε να σας εντοπίσουν άνθρωποι που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Επομένως επιχειρήσεις, όπως γυμναστήρια όπου κανείς πληρώνει με μηνιαία συνήθως συνδρομή, δεν έχουν κάποιον ιδιαίτερο λόγο να καταχωρίσουν τα στοιχεία τους στο Foursquare.

Μέσω της εφαρμογής μπορεί κανείς:

  • να δηλώσει την τοποθεσία που βρίσκεται (check in)
  • να την κοινοποιήσει σε φίλους του στο Foursquare, στο Facebook και το Twitter

Με αυτόν τον τρόπο ένα μεγάλο εύρος ανθρώπων μπορεί να μάθει για την εταιρεία σας και μάλιστα από κάποιο άτομο της εμπιστοσύνης του.

Να θυμάστε όμως πως όταν αξιολογούν την επιχείρησή σας, μιλούν γι' αυτήν και τη συστήνουν σε άλλους, καλό θα ήταν να δουν και κάποια ανταπόκριση από εσάς:

  • ενταχθείτε στις διάφορες συνομιλίες
  • ανεβάστε φωτογραφίες
  • ενημερώστε το κοινό για τα νέα της επιχείρησης

δείχνοντας έτσι το ενδιαφέρον σας προς τους ανθρώπους που σας εμπιστεύτηκαν, προκειμένου να είστε επιτυχημένοι σε αυτήν την πλατφόρμα.

Διαβάστε επίσης το 3ο Μέρος με τις πιο χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε.

Διαβάστε επίσης

210 6034122