Άρθρα » Internet Marketing
Πώς να επιλέξετε τα Social Media της εταιρείας σας - Μέρος 3ο
Το τρίτο και τελευταίο μέρος αυτών των άρθρων σκοπό έχει να προτείνει κάποιες χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στη διαδικασία επιλογής των Social Media της εταιρίας σας.
Tip #1: Ποικιλία κοινωνικών δικτύων
Γενικά ό,σο περισσότερα Social Media έχετε, τόσο το καλύτερο.
Ο πρώτος λόγος είναι ότι το κοινό μπορεί να σας εντοπίσει από πολλά διαφορετικά σημεία. Επιπλέον, αυξάνονται σημαντικά τα links προς την ιστοσελίδα σας.
Έτσι οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν το site αξιόπιστο, το προωθούν πιο εύκολα στην κορυφή των αποτελεσμάτων, αυξάνοντάς του έτσι, την οργανική επισκεψιμότητα.
Tip #2: Ανάδειξη προϊόντων & υπηρεσιών
Δε θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε λογαριασμούς σε διαδικτυακές πλατφόρμες απλώς και μόνο επειδή είναι δημοφιλείς.
Παρατηρήστε κάθε μία από αυτές και καταλήξτε στο ποιά (ή ποιές) θα λειτουργούσε καλύτερα για την επιχείρησή σας, αναδείκνυοντας εύστοχα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Παράδειγμα:
Στο pinterest ανεβαίνουν εικόνες. Επομένως, αν η εταιρεία σας δεν ασχολείται με κάτι που να αφορά φωτογραφικό υλικό (πχ. δικηγορικό γραφείο) τότε καλό είναι να το αποκλείσετε.
Tip #3: Οικειότητα & ευχρηστία
Εφόσον έχετε αποκλείσει ορισμένα Media καλό θα ήταν να περιεργαστείτε αυτά που απέμειναν.
Μπορείτε να φιλτράρετε ακόμα μία φορά τη λίστα σας με γνώμονα:
- ποια από αυτά σας είναι πιο οικεία
- ποια από αυτά θεωρείτε πιο εύχρηστα
Είναι καλύτερα να καταπιαστείτε με δύο ή τρεις πλατφόρμες τις οποίες κατέχετε, παρά να προσπαθείτε να ανταπεξέλθετε με πέντε ή έξι διαφορετικές.
Άλλωστε μπορείτε να ξεκινήσετε με κάποιες από αυτές που έχετε υπ' όψιν σας και εν καιρώ να συμπεριλάβετε και άλλες.
Tip #4: Συχνή ανανέωση
Αναλογιστείτε πόσα από αυτά θα είστε σε θέση να ανανεώνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Ένας παραμελημένος λογαριασμός θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θα θέλατε! Οι επισκέπτες θα απογοητεύονται και θα απορίπτουν την εταιρεία σας ως επιλογή. Αν όμως ενημερώνετε συχνά το περιεχόμενο, σίγουρα θα παρατηρήσετε αύξηση της επισκεψιμότητας.